korea

Alla inlägg under februari 2015

Av Ah Jenny - 9 februari 2015 22:13


Nu så är det Februari och det är snart dags för mig att åka till Korea igen.Men jag trivs ju så bra här hemma i sverige! jag vet inte riktigt om jag ska stanna kvar här i sverige i en månad till eller om jag ska åka den 23 Frebuari!?


Men vi får se hur det blir!För i sverige så mår jag så mycket bättre och lungnare!Men jag behöver ju kolla till allt i korea och allt!


                                                  men allt årnar sig nog tillslut!

                                 

Av Ah Jenny - 7 februari 2015 20:00


Jag har inte vart så uppdaterad på sistone på grund av att jag har hafft så mycket att göra och sånt,Men

jag har tänkt att jag ska blogga litte granna imorgon och sen får vi se om jag lägger upp något i kväll!


Men vad tycker ni om den nya headern?Jag tyckerden är väldigt "ren" alltså att det inte ser för mycket ut!

Men jag tycker den passar och nu när det är alla hjärtans dag snart så fick den lite hjärtan!


                             


Presentation


안녕하세요!
jag är korean/svensk som bloggar om livet i korea och sverige, fritid,fashion,tips och annat(:

Fråga mig

3 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards