korea

Alla inlägg under augusti 2014

Av Ah Jenny - 31 augusti 2014 22:10

Go kväll!
Ja,jag tänkte skriva lite hur jag hade idag ;)

Jag börja att blogga igen idag för att jag just skulle åka till Sverige så jag tyckte att det börja kanska så bra,och jag tänkte lägga upp bilder på min själv så jag hoppas att ni tycker det blir bättre ^_____^

Och Gud vad jag har burit tröjor idag! Waaaaw~jag har typ svettats och allt hela tiden! Så efter jag gick av planet så fick jag byta tröja jag har har typ sovit och så i tröjan jag hade på planet....

Men jag tycker jag har haft en riktigt bra och mysig dag i dag ;) så nu ligger jag i min säng och har satt på mig nya kläder för att sova i ... Ja,mycket kläder byten i dag ja :)

Haha,men hopas att ni har orkat stå ut med mig idag,så ses vi för hoppnings vis i morgon :)

Av Ah Jenny - 31 augusti 2014 21:50

Hej!
Nu är jag äntligen här,här i Sverige! Jag är hemma~! Jag är värkligheten såååå glad att äntligen så va här! Ja jag kommer nog blogga lite mer idag och i Morgon ^_____^

Och kanske som ni har sätt i andra inlägg så har jag skrivit fel i några inlägg,men det är för jag skriver på mobilen och vissa ord typ ändrar sig så då vet ni varför ..... :)

Good natt allihop !

Av Ah Jenny - 31 augusti 2014 21:20

YAAY!
Snart så är jag framme! Det tog snabbare att åka till Sverige den här gången! Det brukar ta upp till 10 timmar men nu tog det bara 8-9 timmar! Så jag år riktigt glad!

I HOPE YOU ALSO IS HAPPY!

Av Ah Jenny - 31 augusti 2014 19:44


Nu käns det dubbelt så bra att få komma hem!  jagvart varm i mitt hjärta! Jag fick ett litet mms av en super söt familjemedlem
 Tack Tack tack till min älkade familj som stöjer mig i varmt och klat! älskar er 

Av Ah Jenny - 31 augusti 2014 19:02

Halloj!
Jag har så tråkigt!jag är inte så van men allt sitta så här länge,känns det som! Men jag sitter och gör massor av bilder på mig som jag hitta på mobilen med "funny Face" eller något som drar ut på min tid ... Huuuh~ men ja,hoppas ni har en trevlig dag!

En typisk svenska klassiker gjord av mig ....

>.<

Av Ah Jenny - 31 augusti 2014 16:42

Hei!
Nu så sätter jag på planet och det är bara några timmar kvar att åka .... *suck* men ja,jag hoppas att det går bra att flyga bilten som är kvar :)

Jag hitta en gammal outfit på mobilen :)

Av Ah Jenny - 31 augusti 2014 11:50

Hello!
Nu är jag på väg to Sweden!jag har längtat hela tiden^_____^ här så är kl: 18:49 men ja,jag är på väg till Incheon (인천국제공항) flygplats så ja ..... Men jag kommer göra lite inlägg medans jag flyger ;)

Men det här vart en kortis inlägg ^__^
But,see u soon my friends :)

Av Ah Jenny - 31 augusti 2014 00:28

God natt!
Ja,i morgon så ska jag åka to Sweden! Yaaaay det ska bli så kul art komma hem igen! Men nu i svensk tid så är kl: 00:26 men koreansk tid är kl: 07:26 ^_____^ men vi ses vel i morgon så kanske jag kan slänga upp ett blogg in lägg :) ses

Bye bye :)

Presentation


안녕하세요!
jag är korean/svensk som bloggar om livet i korea och sverige, fritid,fashion,tips och annat(:

Fråga mig

3 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards