korea

Alla inlägg under oktober 2014

Av Ah Jenny - 30 oktober 2014 16:40


              Nu tänkte jag ha Månadens blogg igen! vill du bli månadens blogg? Det ända du behöver göra är att                                kommentera att du är med så att jag vet så är du med!


         


Din blogg kommer att visas i menyn i bloggen och så kommer jag redigera en egen bild till dig! (den som visas i menyn)


                                  det här var förra månadens blogg och så kommer t.ex din bild se ut!

        


                                                               LYCKA TILL ALLIHOP!   

Av Ah Jenny - 30 oktober 2014 09:38



Nu så känns det värkligen att det bärgat bli kyrkligt här i Sverige! I morse när jag vakna så kolla jag ut igenom fönstret och då såg jag lite frost på gräset! Men det är så mysigt när det är kalt tycker jag :) hoppas ni Håller er varma nu!

Av Ah Jenny - 27 oktober 2014 16:19

Hello!
Idag så har tiden gått väldigt fort,tiden går snabbt när man har kul (; men idag på förmiddagen så blogga jag ju lite,sen så åkte jag hem till en vän och så kolla vi lite på insperation till halloween men nu så är jag hemma och äter riskakor och kollar på tv! Hehe

Det blir mörkt fort ute nu (:

Av Ah Jenny - 27 oktober 2014 09:32

                                                                          Hej!

      jag har frågestund nu,så det är bara att kommentera så svarar jag på dom när jag har fått in ett par stycken :)

      fråga på :)

 

Av Ah Jenny - 27 oktober 2014 09:05

hej!

du kommentera frågor åt mig för ett tag sen och du måsta ha en blogg för att se svaren så jag tänkte svara på dina frågor här!


 va kul att du har hittat min blogg :)

jag är född 1987,jag jobbar inte med något eller så men jag jobbar en viss månad/år som model,men nu när jag är i sverige så jobbar jag inte. vad som fick mig att börja blogga... jag tyckte det från början var att jag tyckte det värka kul för jag läser själv bloggar så jag vill pröva på något nytt :)


hoppas du gillar svaren och börja gärna du att blogga! det är kul ;)


kommentera gärna så jag vet att du har sett det ;)

Av Ah Jenny - 27 oktober 2014 08:52

Hej!
Jag kom på lite idéer till bloggen som jag kan blogga om. Jag kom på att jag kunde ge tips på outfits eller så och jag tänkte börja skriva lite på koreanska i inläggen eftersom jag är lite koreansk (: men om ni vill att jag ska blogga om något eller undrar något kan ni bara kommentera det!

Och jag kommer sluta att redigera mina bilder så mkt för det tar så lång tid så vissa kanske är gamla eller nya men det tar så lång tid

Av Ah Jenny - 27 oktober 2014 08:43

Hej igen!
Jag har ju inte blogga på ett tag men det har vart så stressat osv. Men jag villa bara säga att jag lever (: så jag tror att jag kommer att blogga mer idag och den här veckan!

Presentation


안녕하세요!
jag är korean/svensk som bloggar om livet i korea och sverige, fritid,fashion,tips och annat(:

Fråga mig

3 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards