korea

Alla inlägg under maj 2014

Av Ah Jenny - 21 maj 2014 19:05

                                                                                  hej^^

                        today is is soooooo hot! ja vi skolla sluta halv 2 .... men jag kom hem vid 4

                              för vi var på bio med 4 från våran skola och 5:an från en annan skola

                               och sen vi .... jag vet inte om det var mer klasser .... *skit samma*

 


             och sen åt vi i en annan skola och sen gick vi runt centrum till våran nya skola som vi ska 

                                  gå i senare^^ men vi var ute och inne och var super svettiga!


                                                                   ja det var blandat i dag .... 


                                                     vi ses snart mina sol strolar och ha en bra dag  ^^

 

                                                      en av mina favo låtar äe den här -------------->

    

Av Ah Jenny - 20 maj 2014 16:24

                                                                                  hej^^

               jag komm presis på ett namn som jag tänkte ha som fan namn till dom som läser bloggen

                      jag vet inte riktigt om jag ska ha det men kommentera så får vi se hur det blir!


           ja,då komm jag på namnet friendlestsoonz jag vet inte vad det riktigt betyder men jag tyckte 

                                                              det lät bra som ett namn


                så alla som är mina fans kanske ville ha ett namn så kommentera om ni tycker att det låter bra


                                               ha en riktigt bra dag så ses vi senare mina solstrålar

                            

Av Ah Jenny - 19 maj 2014 20:46

                                                                                hejsan^^

                          jag här kommer lite insperations pics^^ hoppas ni får inperation så ses vi ;)


                             


                             

                                 


                                                                          OMG,sooo cute^^


                            

                             

                                  

                                                           

Av Ah Jenny - 19 maj 2014 20:32

                                                                               annyeong^^

             jag har fått ganska så många som vill vara månadens blogg och jag är super tacksamm för det!

                                                         och alla fina ord .... awww it's so cute!


             men jag ska vänta lite till och se om det är mer som skickar in och vill va med i månadens blogg!


                                                 men tack så mycket .... ja,då ses vi senare da^^


                      

Av Ah Jenny - 19 maj 2014 15:32

                                                                          Annyeong^^

            vill du bli månadbsblogg? .... kommentera i så fall varför du vill det så väljer jag ut en som

                                                                värkar riktigt bra^^


                                                     du får gärna sprida om det här om du vill ^^


                                    men hoppas att du bli månadens blogg så ses vi sen ... bye bye


                       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


안녕하세요!
jag är korean/svensk som bloggar om livet i korea och sverige, fritid,fashion,tips och annat(:

Fråga mig

3 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards