korea

Alla inlägg under juni 2014

Av Ah Jenny - 9 juni 2014 20:54

                                                                             Heeej~

            Jag ville bara säga Grattis till  svenskakawaii  och påmina om att du får välja vad jag

                                                      ska göra^^ du får välja mellan 3 altenativ 

 

                                                      1.jag lägger ut en bild på mig ~

                                                2.jag gör ett inlagg "3 stuff about me"

                                                           3.jag tipsar om kpop låtar^^

 

          

 

                                                                              Grattis^^  

Av Ah Jenny - 9 juni 2014 20:19

                                                                        Hejsan igen!
  Nu har jag äntligen dragit vem som ska bli månadens blogg^^ jag är så glad att så dina bloggar ville ställa upp och                                                  delta^^ men vi har ju bara 1 vinnare.

                                           Ni kan se dragningen steg efter steg nedanför^^

       

     

      

         

      

       


                         Tack så mycket att ni vill vara med men bättre lycka nästa gång,eller hur!

                                          Men ett stort grattis till svenskakawaii !


                 vinnaren (svenskakawaii) får ochså välja vad jag ska göra,du får välja mella dom här:

                                                                     1.lägga upp en bild på mig

                                                                      2.skriva "3 stuffs about me"

                                                                           3.tips på kpop låtar




Presentation


안녕하세요!
jag är korean/svensk som bloggar om livet i korea och sverige, fritid,fashion,tips och annat(:

Fråga mig

3 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards