korea

Alla inlägg under november 2014

Av Ah Jenny - 30 november 2014 10:23


Jag tängte bara lägga upp ett snabbis inlägg,Men jag ska ut och jogga lite nu.Men när jag kommer hem så tängte jag lägga upp lite mode bilder. Men ni för se sen hur jag menar!

Och det är sol!

Av Ah Jenny - 29 november 2014 22:31


Nu är jag påväg hem från en lång dag borta från hemmet,det känns bra att ha gjort så mycket men det känns ändå jobbigt. men jag har i allafall haft det kul idag :)

Av Ah Jenny - 29 november 2014 14:44


Nu är jag påväg till ATTITUDE STOCKHOLM! jag har verkligen längtat till det här! Jippi! Jag kommer nog inte vara så uppdaterad men vi får väll se hur det blir :) är det någon av er som ska dit? Eller är någon av er där? Kom gärna fram om ni vill ;)

Av Ah Jenny - 28 november 2014 23:16


Jag tängte att jag skulle sluta med att blogg om mitt privat liv osv. Så att jag bloggar om mode,tips och OOTD ja och allt det där men jag kommer ju även att lägga upp lite andra inlägg :)

Men vi får väll se hur jag vill ha det,men det blir nog bra ;)

Av Ah Jenny - 25 november 2014 16:17


Jag glömmde att lägga ut OOTD och jag har lite tid över nu, så jag tängte lägga upp en liten snabbis! Och hoppas att ni gillar min nya design :)

Av Ah Jenny - 25 november 2014 15:56


 jag börjar bli trött på att alla säger att jag inte är jag! det är jag,Många kanske känner i gen mig som model jag har  jobbat som en model i ca 6år nu och självklart så finns det bilder uppe på t.ex google,tumblr osv,! jag lägger själv  upp bilden på en koreansk fashion sida där jag och anndra lägger upp reklarm för kläder .Så snälla sluta nu,hur  skulle ni som skriver känna er om någon skrev så till dig!  fasst jag är vuxen har jag ju ochså känslor!


 jag är hämskt ledsen att ni får läsa ett tråkigt inlägg men jag vill inte att n ska kommentera något mer om vem jag  är och om ni har fårgor om det så kommer jag inte svara om det.hoppas ni förstår

                         

Me

Av Ah Jenny - 16 november 2014 22:30


Nu när jag är i Sverige så har jag många bilder på mig från tidigare år för jag växte upp här, sen flytta jag till Korea osv. så nu hitta jag några bilder som jag tänkte vissa för er :)

Man ser en förnedring på mig i alla fall :) HAHA

Av Ah Jenny - 16 november 2014 13:15


Nu sitter jag i bilen och väntar på mamma och pappa att dom ska handla klart! Jag skulle ha följt med ... Men jag får vel gå in och leta på dom :) men jag ville göra ett inlägg för jag har inte blogga på ett litet tag.

Men nu så ska jag gå in på affären och leta på mina päron!

Presentation


안녕하세요!
jag är korean/svensk som bloggar om livet i korea och sverige, fritid,fashion,tips och annat(:

Fråga mig

3 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards