korea

Alla inlägg under september 2014

Av Ah Jenny - 5 september 2014 22:55

Hej!
Ja,det var några dagar sedan jag blogga senast.men jag har varit väldigt ledsen och det har varit ganska så sårgset .... De flesta kanske vet vad son har hänt,men jag tänker inte att prata om det :(

Men jag hoppas ni har haft det bra och mår bra!

Men då ses vi senare mina sol strålar

En gammal bild,för jag har inte tagit någon bild ... Och sorry för ett så trist inlägg men jag är väldigt ledsen som sagt... Bye see you soon ;)

Av Ah Jenny - 2 september 2014 16:50

Hej alla!
Det här är min outfit today! Jag älskar den den är så enkel och mysig! I love it ~

Hoppas ni har haft en bra dag :)

Av Ah Jenny - 1 september 2014 20:33

Halloj!
Idag så var jag på kalas~! Men jag glömde att lägga upp outfit till kalaset .... Hehe,sorry :( men bättre sent än aldrig! Eller hur!

Outfit to b-day~

Av Ah Jenny - 1 september 2014 18:44

Hej!
Jag bläddra genom mina bilder och du så hitta jag den här bilden som jag tyckte va väldigt fin :)
Min morfar har en liten stuga och om man går in i en liten skog en bit (inte så långt) så kommer man till ett ställe där det brukar parkera en stor motor båt som vi fick prov åka på :)

Och jag kommer ihåg att det var superkul!

Av Ah Jenny - 1 september 2014 15:14

Hello everybody!
Ja,idag har det varit en riktig varm dag *piuu* och jag har träffa massa av mina fina vänner :) och det har vart en riktigt rolig dag!

Alla säger att jag ser ut som en liten bäbis,så nu sitter jag och kollar på nikelodeon för att uppleva barn känslan när man sitter och mumsar i sig kakor och kollar på tv ^____^

It feels like im free~

Presentation


안녕하세요!
jag är korean/svensk som bloggar om livet i korea och sverige, fritid,fashion,tips och annat(:

Fråga mig

3 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards